Cyklotrasy v NP Poloniny

- Žltá značka – Cyklochodník “Cez hrebeň Nastazu” – začína za obcou Stakčín v križovatke Kolonica – Kalná Roztoka. Vedie po asfaltke a začína prudko stúpať na kopec Upča . Odtiaľ prudko klesá do Kalnej Roztoky, kde sa po ľavej strane na blízkom kopci vypína drevený kostolík. Trasa pokračuje striedavo hore – dole, no celkovo klesá cez obec Klenová až ku odbočke na Ruskú Volovú. Tu odbočuje prudko vľavo a mierne stúpa k obci Ruská Volová. Za obcou začínajú serpentíny prudko hore na hlavný hrebeň pohoria Nastaz, ktorý rozdeľuje ubliansku a uličskú dolinu. Vo vrcholových partiách je krásny výhľad na západ / pohorie Vihorlat/, na juh /ukrajinské Karpaty/, na východ /hraničný hrebeň s Poľskom/. Po prekonaní hrebeňa Nastazu trasa klesá až do obce Ulič a tam končí na križovatke s červenou značkou /chodník ikon/.

- Žltá značka – Cyklochodník ” Cez Malý Bukovec ” - za čína na križovatke s červenou / cyklochodník ikon/ pod obcou Topoľa. Odtiaľ pomaly stúpa do obce Topoľa, kde sa po trase nachádza drevený kostolík. Trasa vedie ďalej smerom na obec Runinu cez lesy Malého Bukovca. Asi 2 km pod obcou Runina odbočuje prudko vľavo na rozbitú asfaltovú cestu, ktorú využíval Lesopoľnohospodársky majetok Ulič. Trasa je obklopená hlbokými lesmi bez civilizácie, sústavne stúpa až na Smrekovicu. Odtiaľ potom zase klesá až do bývalej obce Ruské a končí tam na križovatke so zelenou značkou /Pod hrabom/.

- Žltá značka – Cyklochodník k drevenému kostolíku v Ruskom Potoku – začína za obcou Kolbasov na križovatke s červenou /Cyklochodník ikon/. Odtiaľ vedie po asfaltovej ceste stále hore dolinou až do obce Ruský Potok a tam ku drevenému kostolíku.